Σάββατο 7 Μαΐου 2011

Diro MeLo Dag Crew


Σίγουρα αξίζουν ένα αφιέρωμα αυτά τα 2 τυπακια!!!ο DIro εχει οργωσει καθε ταρατσα σε αυτι τιν μικρη και ομορφη πολη μας και ο melo εχει σαρωσει ολοι τιν ομονια!και ι δυο αρχιζανε να βαφουνε γυρω στο 2001 με 2 μια εποχη που το graffiti ανθιζε στιν ομορφη καβαλα μας ο καθενας γνωστος στους δικους του μια εποχη που δεν υπιρχε το internet για να γινεις ο γνωστος και καλα :) ο DIro με αρκετα κομματια και απο τοτε στο crew dag ειναι ενας καλος writer και ιταν και γνωστος για τα φανταστικα 3D που εκανε...ο Melo ειχε και αυτος bombes πολλες υπογραφες και ιτανε στους Kgb...Τα χναρια τους χαδηκαν για αρκετο καιρο μετα το 2005 εκει που βασιλευε ο wizard :) καπου στο 2007 αρχισα να βλεπω καποια κομματια απο melo diro και μου ειχε κανει εντυπωση..οσπου το 2008 μια μερα αρχιζα να βλεπω παντου κομματια τους μικρα ωραια καθαρα κομματια τους εκει που η εποχη graffiti ειχε τελιωσει και δεν εβαφε κανεις..ξαφνικα αρχισε να γηνετε πολυ ντορος γυρω απο τα ονοματα τους...ο diro το εχει φτασει σε ενα επιπεδο που δεν ξερω αν εχει παραπανω πλεον κανει κομματια που θυμιζουν αδειες o melo ενας ωραιως καθαρος bomber θα χτιπισει το κομματακι του και θα φυγει σαν κυριος..o diro μας εχιε δειξει οτι ειναι ενας ολοκλριρομενως writter τα παει καλα και σε νομιμα και σε παρανομα...o melo δεν εχω δει κατι απο τον κυριο αλλα πιστευω πως δεν θα τα παει ασχημα αν και νομιζω πως εχει κατασταλαξει στο παρανομο και οτι άπλα ειναι ενας bomber..σε αντιθεσει με τον diro που νομιζω πως ακομα ψαχνεται :) ενα πράγμα ώμος δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται να είμαστε τόσο ζηλιάρης σαν κόσμος και πως γίνεται να βριζουμε αυτά τα 2 άτομα που το μόνο που κάνουνε είναι να ομορφαίνουν την ειδή όμορφη καβαλα μας.. έχω ακούσει κατά καιρούς και σας μιλάω με γεγονότα που γίνανε μπροστά μου έχω ακουσει μέσα σε λεωφορείο διαφορά κοριτσάκια να μιλούν με θαυμάζω να λένε πως είναι ποιοι είναι...εχω ακουσει από πιτσιρίκια να τους βρίζουν να λένε ότι θα τους δείρουν και απλά γελάω τίποτα παραπάνω.. αυτοί οι 2 φέρανε μια τέχνη ξανα στην καβαλα πλέον εχει γίνει μόδα όλοι βάφουνε και όλου εχουν από μια tag και αυτή απλα αντί να τους έχουν σαν πρότυπα και να προσπαθήσουν να μάθουν απο αυτούς καθοντε και λένε τα χειρότερα εχω ακούσει απειρες φορές ότι είναι ποζερια κατή που δεν το βλέπω καθολου έχω έρθει σε επαφή μαζι τους μεσώ facebook για μια συνέντευξη που ήθελα να κανό μαζί τους και με έναν όμορφο τροπο μου είπαν όχι αυτό διχνει ότι μονό ποζερια δεν μπορούνε να θεωριθουν..τους παρακουλοθω καιρώ τώρα γιατι ι καψουρα μου για το graffiti είναι μεγάλη..δεν μπορώ να βλεπω κομμάτια τους σβησμένα από διαφόρους... τελικά μήπως αυτοί που τους σβήνουν ειναι τα ποζερια ?? και επιδιώκουν λιγη φήμη από αυτους... πραγματικά ειναι δύο ωραιοι άνθρωποι..ο Diro λεει σωστά και χιουμουριστικα πράγματα και ο melo λέει κάτι πραγματα τα οποία σε βαζουνε να σκεφτείς αρκετά και λες τι πεχτικε τώρα επισεις αυτό το παιδί το έχω παρακαλεσει να κάνει blog μετά από ένα αρθώ του που διάβασα με το ονομα melo mind και πραγματικά ένιωσα κάτι που με λογία δεν περιγραφτεί!! εγώ θέλω να τους ευχάριστο μεσα από την καρδιά μου για αυτή τιν δουλειά που εχουν κάνει αυτα τα χρόνια και ελπίζω να συνεχίσουν έτσι δεν είναι άδικα ι top bomber στην καβαλα..Diro melo σας ευχαριστούμε μέσα από αυτό το blog και θέλουμε να συνεχίσετε έτσι...

2 σχόλια:

  1. Λίγη ορθογραφία δεν έβλαψε ποτέ κανέναν!..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. aaxxaa ama auta ta paidakia feran to graffiti stin kabala tote mallon kaneis den ixere tous kfb / kgb ara safos den ixere kai istoria tou graff stin kabala...

    ΑπάντησηΔιαγραφή